Zaufanie klienta do producenta

Dzisiaj na świecie sprzedaje się zdecydowanie więcej komputerów przenośnych niż stacjonarnych i dlatego większość czołowych firm elektronicznych związanych od lat z rynkiem IT w ostatnim czasie postanowiło całkowicie zmienić swój profil działalności albo przenieść języczek uwagi w stronę przenośnych technologii takich jak laptopy oraz smartfony czy tablety. Nie oznacza to jednak, że standardy budowania technologii nowego wieku czy tworzenia zaufania między marką a klientem jakkolwiek odbiegają od normy opracowanej jeszcze za czasów pierwszych dużych komputerów stacjonarnych. Dziś absolutnie nikt nie ma wątpliwości, że dla klientów nowej ery niesamowicie ważne jest stworzenie sobie bezpiecznego środowiska pracy z komputerem. Chodzi tutaj przede wszystkim o gwarancje naprawy w serwisie firmowym – takie zabezpieczenie bowiem współcześni konsumenci chwalą sobie najbardziej. Dlatego coraz częściej dostać można komputer z gwarancją na pięć lat – w tym czasie najmniejsze nawet usterki oraz problemy z funkcjonowaniem komputera stacjonarnego czy przenośnego sprzętu elektronicznego zgłosić można swobodnie przez telefon czy online firmie i nawet w ciągu doby po sprzęt zgłasza się kurier, który na koszt firmy dostarcza sprzęt do naprawy a następnie w błyskawicznym tempie naprawiony z powrotem przywozi właścicielowi do domu.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.