Walka o ważnego klienta

W dzisiejszych rynkowych warunkach rywalizacja o klienta jest niesamowicie ważna i chociażby wydatki na reklamę i promocję nie świadczyły o tym, wszystkie duże korporacje technologiczne odrobiły w ostatnim czasie lekcje z odpowiedniego budowania zaufania na rynku i nie mają dzisiaj wątpliwości, że zadowolenie i satysfakcja klienta to narzędzia w pracy i strategicznym budowaniu nowoczesnego przedsiębiorstwa po wielokroć ważniejsze niż jakiekolwiek próby wygrania z konkurentami w dziedzinie wizerunku poprzez większe wydatki finansowe na promocję. Dzisiaj klienci kupujący komputery stacjonarne oraz mobilne o wiele rozumieją własne potrzeby oraz funkcjonowanie poszczególnych urządzeń, więc o wiele trudniej przychodzi wprowadzanie ich w błąd. A przy kosztach, które wiążą się z kupnem komputera wysokiej klasy, oczekują oni przede wszystkim zapewnienia, że wszystko funkcjonować będzie możliwie najlepiej przez długie lata. Taka forma gwarancji kiedyś zapadała w formie ustnej – dzisiaj każda korporacja buduje całe oddziały pracowników zajmujących się wyłącznie przyjmowaniem zgłoszeń takich usterek i roszczeń gwarancyjnych. Nie chodzi jednak tylko o stworzenie ułudy troski o konsumenckie prawa i przywileje. Te firmy, które szczerze i bez dbania o koszty robią wszystko, by błyskawicznie wywiązać się z gwarancji, szybko zyskują zaufanie na szerokim rynku.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.