Tworzenie relacji z klientami

Młode pokolenia doskonale znają się na współczesnej technologii i niewątpliwie jeszcze łatwiej przychodzi im obsługiwanie się komputerami stacjonarnymi oraz przenośnymi, niż miało to miejsce jeszcze dekadę temu. Coraz młodsi ludzie potrzebują komputerów do nauki oraz pracy, a więc też coraz więcej dorosłych i rodziców staje się klientami sklepów z elektroniką. Nie jest to wielkim zaskoczeniem, chociaż wyniki sprzedaży niektórych najpopularniejszych marek niewątpliwie mogą zaskakiwać samych ich prezesów. Ale żeby komputery stacjonarne oraz inne wersje mobilnych urządzeń IT mogły tak szybko podbić cały świat, niezbędne było wprowadzenie odpowiedniego programu gwarancyjnego. Przy kupnie samochodów tak samo jak przy kupnie kosztownych komputerów stacjonarnych, świadomi dorośli klienci niejednokrotnie bardziej zabiegają o objęcie ich sprzętu odpowiednim gwarancjami napraw serwisowych, nawet za dodatkowe opłaty ubezpieczeniowe. Dla laików tak samo jak profesjonalistów, nie ma nic gorszego niż nagła i niespodziewana usterka komputera, z którą ciężko samodzielnie sobie poradzić. Od zawsze paraliżowało to chęć kupna komputera przez wiele osób, dlatego firmy technologiczne wygrały bardzo wiele, podnosząc standard obsługi naprawy gwarancyjnej. Dziś przez kilka lat klient może być pewny właściwego potraktowania przez serwis.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.