Rywalizowanie o nowoczesnego klienta

W aktualnych warunkach rynkowej rywalizacji każdy klient znaczy bardzo wiele, albowiem jego zadowolenie może błyskawicznie przenieść się na zainteresowanie daną marką wśród bezpośrednich znajomych czy współpracowników takiego użytkownika. Ludzie mają w nawyku bardzo wiele mówić o swoich komputerach stacjonarnych czy też smartfonach w sytuacji, gdy są z nich zarówno zadowoleni jak i bardzo niezadowoleni. I niejednokrotnie marketingowcy potwierdzają, że różnej maści plotki oraz całkowicie towarzysko wypowiadane opinie o markach mogą wywołać o wiele większe poruszenie wśród przeciętnych konsumentów, niż nawet bardzo kosztowna akcja promocyjna. Dzisiaj nie brakuje więc producentów komputerów stacjonarnych, którzy wyciągnęli wiele nauk z porażek innych firm i dzisiaj bez najmniejszego problemu prowadzą swój biznes na najwyższym poziomie. Przede wszystkim ważne jest dzisiaj upewnienie klientów, że komputery stacjonarne czy smartfony danej firmy będą odpowiednio naprawiane przez dwa lub nawet pięć lat. Proces gwarancyjny to dzisiaj ważny element tworzenia nici zaufania między klientami a daną marką i jeśli kolejne usterki oraz problemy w działaniu komputera zostaną natychmiast rozwiązane przez serwis producenta – zaufanie to będzie owocowało najpewniej także w przyszłości, przy kolejnych wyborach konsumenckich.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.